ΜΑΓΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ

Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου 2011

ΤΗΣ ΝΥΧΤΑΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ !




Σαν πεταλούδα μες τη νύχτα
Βγήκε πάλι στο σεργιάνι
Άπιαστα τα όνειρα
Μα τον καιρό της χάνει …

Πίστεψε σε άλλη πίστη
Το κορμί της για σανίδα
Μα η σωτήρια εχαθει
Πούλησε και την ελπίδα …

Είχε όνειρα μεγάλα
Και  κορμί της Αφροδίτης
Μα όποιον και να έβλεπε
Αυτός γινόταν θύτης …

Στο κορμί της να εισχωρήσει
Και τα όμορφα σταφύλια της
Χωρίς καμιά αναστολή
Σαν τρύγο να τρυγήσει …

Τώρα σαν την πεταλούδα
Κάθε βράδυ στο ίδιο στέκι
Να περνάει τον καιρό της
Και ο παράς πάντα να πέφτει …

Πόσο ακόμα θα αντέξει
Κάποια μέρα θα λυγίσει
Και το μάταιο αυτό κόσμο
Χάρισμα θα τον αφήσει ...


17 σχόλια:

~reflection~ είπε...

Πλέον δεν τεμαχίζεται ο Χρόνος σε μέρα και νύχτα...

οι Πεταλούδες ελεύθερες πετούν - αρσενικές, θυληκές - διαρκώς
και προτάσσουν το στήθος στο σπαθί του Εχθρού {οικονομικού για την ώρα}...

Θυμίζω την Ηρωική Φράση της Άντζυ Σαμίου:

"Δεν έχω να πληρώσω το χαράτσι... ελάτε να πληρωθείτε σε είδος"!!!!

Ο δρόμος θα είναι μεγάλος για τους ΝΕΟέλληνες...

ΟΛΟΙ ωσάν πολύχρωμες πεταλουδες τριγύρω
θα φορούν μαύρες ψυχές Ονείρων που χάθηκαν Νωρίς!!!


Σε φιλω...

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Αγαπημενη μου μερα νυχτα πια το ιδιο και δεν βρισκω πια το δικιο ....φιλια εέυθερα!!!

~reflection~ είπε...

ΔΙΚΙΟ?....

μα σε ποια ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ζεις Μαγε?...

φασιστικά ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ το ΔΙΚΙΟ των ΑΔΙΚΩΝ κακομεταχειρίσεων...

κόψτε χαρτάκι προτεραιότητας...

θα έρθει και στο σπίτι σας ο Δοσάς...
και αν δεν έχετε να πληρώσετε θα κλέψει το Παιδί ή την ΤΙΜΗ σας...

ΠΟΛΙΤΕΣ αυτης της ΧΩΡΑΣ ενωθείτε...

μας βγαζουν στο σφυρί......

και ΑΥΤΟ με το ΖΟΡΙ δε γίνεται.....

πιο πολύ ο διασυρμός προκαλεί ΒΙΑΣΜΟ της ΨΥΧΗΣ παρά του σώματος....


ΦΙΛΙ..... γροθιά στο στομάχι μας..........

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Αγαπημενη μου τοτε να εισαι ετοιμη εχουμε αγωνα ..οχι αυριο σημερα χθες ...

ღ oneiremataღ είπε...

μαύρες πεταλουδίτσες κι όχι πεταλούδες μάγε, της νύχτας που δεν έχουν δύναμη να πετάξουν μακριά μέσα απ τα όνειρά τους παρά ζουν στον εφιάλτη... οι πεταλούδες όμως οι χρωματιστές που παίρνουν απόχρωση από το ουράνιο τόξο και δίνουν πνοή στα όνειρα είναι κάτι άλλο... φιλί γλυκό

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

ღ oneiremataღ Αγαπημενη μου ονειροματα που ειναι το ουρανι τοξο να παρουμε χρωματα και ελπιδα ? ποσο καιρο εχεις να δεις ουρανιο τοξο?

ΔΗΜΗΤΡΑ - ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ είπε...

ΜΑΓΕ μου καλησπέρα,

Με βρίσκουν απόλυτα σύμφωνα τα λεγόμενα της Κάκιας!!!'

Στον αγώνα μην ξεχάσετε να βάλετε και εμένα.

Καλό βράδυ...

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Τσιγκουνακο καλο μηνα να εχουμε και κουραγιο να αντεξουμε!!!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Δημητρα μου κι εσυ μεσα μαζι μας!!!

Magia da Inês είπε...

º° ✿
♥ °
Amigo,
Mesmo as borboletas negras tem alguma iridescência quando amanhece.
Bom fim de semana!
Beijinhos.
Brasilº° ✿
✿♥ °

..(░)(░)
(░)(♥)(░)
..(░)(░)

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Είναι η Χάρη που μας παίρνει
σκάει κι απογειώνεται..

Σαββόπουλος..

Φόβος..... είπε...

Η πεταλούδα ζει τόσο σύντομη ζωή που δεν προλαβαίνει να λυγίσει. Την βρίσκει πρώτος ο θάνατος.

PiciFriki είπε...

πολύ ωραίο. καλό μήνα να έχεις!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Magia da Inês querido amigo como você disse, a cor preta é ... você está bem! beijos da Grécia!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

ΣΤΡΑΤΗ ειναι η ωρα της απογειωσης το χρωσταμε χαρη στον εαυτο μας!!!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

φοβε μου αυτο φοβαμαι κι εγω μην μας βρει ο θανατος πριν καν ζησουμε...

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

PiciFriki Καλο μηνα!!!

ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ ΜΑΓΟΥ.....

Μέσα στο δάσος κατοικώ

Κι έχω για συντροφιά μου

Νεράιδες των παραμυθιών

Φίλους τα ξωτικά μου…