ΜΑΓΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ

Σάββατο 31 Μαρτίου 2012

ΤΕΛΟΣ !



 

Βάζω ένα τέλος σε αυτή την ιστορία
Να σε αντέξω άλλο τώρα δεν  μπορώ
Θα κάνω στάση σε καινούργια αφετηρία
Και από το δικό σου δρόμο πια αποχωρώ 

Έχω αλλάξει στο δηλώνω να το ξέρεις
Πήρα απότομα ανάποδη στροφή
Και μην ζητήσεις πίσω να με φέρεις
Στο δρόμο το δικό μου δεν υπάρχει επιστροφή …

Μεγάλωσα και γέμισα σοφία
Και αυτό δεν είναι καν προσωπικό
Μα αυτό που νόμιζα για ευτυχία
Ήτανε κάτι μικρό παροδικό 

Κάπου μπερδεύτηκα στα λόγια και τις πράξεις
Σε μια εποχή που ήθελα τροφή
Σηκώνω όμως την παντιέρα μου και πάλι
Και στο δηλώνω δεν υπάρχει επιστροφή …

Θυμάμαι τον παλιό τον εαυτό μου
Και στη ζωή μου κάνω πια λογαριασμό
Ξανά ακούω πάλι το σφυγμό μου
Έχω κι εγώ σαν άνδρας  εγωισμό …

Τώρα θα ζω με  κόντρα τη ζωή μου
Για να είμαι σίγουρος σαν άνθρωπος πως  ζώ 
Κι αν στάζει αίμα ακόμα η πληγή μου
Σφυρίζω αδιάφορα και σιγοτραγουδώ 

10 σχόλια:

greecelands είπε...

Ερωτα τοξοβολιτη στασου στη γειτονια της για να μου δωσεις αφορμη να μπω στα ονειρα της

kariatida62 είπε...

Βρε στείλτην κανονικά να πάει στον διάολο...κι'ακόμα πάρα πέρα!
Σιγά μη κλάψουμε, σιγά μη φοβηθούμε!
Βρε ουστ!
Τέλος οριστικό και αμετάκλητο!

marianaonice είπε...

Το κρεμάω στον τοίχο μου!!
πολύ ωραίο και νομίζω ότι αναφέρεται σε όλους μας...
Χαχαχαα!!

~reflection~ είπε...

Ωραια τα λέει η Κάρυ.... σταράτα... αλλα με δίχως το συστατικό για το μαγικό ξόρκι της ανώδυνης μελοποίησης....

Καλό βραδάκι...

PiciFriki είπε...

τι σημαίνει αυτό;

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Greecelands Greecelands τραβα απο τη φαρετρα σου ενα βελος και δωσε σε οτι σε πικρανε ενα τελος !!!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

kariatida62 Καρυ μου σκληρο παντα το τελος !!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

marianaonice Μαριαννα μου ολο δικο σου και σε καθε εναν που αγγιζει !!!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

~reflection~ αγαοημενη μου οχι που δεν θα εδινες δικιο στο Καρυδακι ? βαλε εσυ τα μαγικα !!!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

PiciFriki ενα απλο στιχακι καποια στιγμης !!!!

ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ ΜΑΓΟΥ.....

Μέσα στο δάσος κατοικώ

Κι έχω για συντροφιά μου

Νεράιδες των παραμυθιών

Φίλους τα ξωτικά μου…