ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ !

Με τη φωνή σου ταξιδέυω

πέρα στούς πέντε ωκεανούς

με τα τραγούδια σου γυρέυω

της μοναξιάς τους λυτρωμούς!!!


Σάββατο, 7 Απριλίου 2012

ΤΟ ΛΑΘΟΣ !



Είναι το λάθος μου διαρκώς να ακολουθώ
τα βήματα σου και ας ήμουν λατρεμένος  
θέλω την αύρα σου αυτή τη θεϊκή 
παίζω μαζί σου και ας είμαι ο χαμένος  …

Ο ερωτάς μου δεν αισθάνεται ντροπή
είμαι κοντά ακόμα και αν με απορρίψεις
δεν ξέρω το όχι πρώτος ποιος θα πει
σ ακολουθώ σε όποιον δρόμο και να στρίψεις  …

Θα στο φωνάζω πως σε αγαπώ
δεν τον  ελέγχω του εγωισμού μου  την παράνοια
και δεν με νοιάζει και αν εκτεθώ
αυτή η αγάπη ξεπερνά την περηφάνια …

10 σχόλια:

paraskevi malouxou είπε...

ωραίο...

αοράτη είπε...

Ωραιοτατο!

Καλησπεριζω! :)

~reflection~ είπε...

Αχ, Μάγε....

http://www.youtube.com/watch?v=RaTcYa2-Q10

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ!!!!

ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΑΝ ΤΟΥ ΚΕΡΙΟΥ ΤΟ ΑΓΙΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΖΩΗ ΣΟΥ ΦΩΤΕΙΝΗ ΧΩΡΙΣ ΣΤΑΛΙΑ ΣΚΟΤΑΔΙ.
ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!!!!

Greecelands Greecelands είπε...

Αν στην επομενη ζωη μου πουνε να επιλεξω, απο τα θαυματα της γης εσενα θα διαλεξω

ΜΑΓΟΣ! είπε...

paraskevi malouxou Παρασκευη ενα εχω να πω ευχαριστω !!!!

ΜΑΓΟΣ! είπε...

αοράτη ειδα τα ιχνη σου χθες βραδυ στην αυλη μου !!

ΜΑΓΟΣ! είπε...

~reflection~ αχ αγαπημενη μου ! αλλα ενα αχ δεν φτανει να το ξερεις !!!

ΜΑΓΟΣ! είπε...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS μου ειδες εαν ειναι ενταξει το μοτοσακο ολα τα προλαβαινεις !!!

ΜΑΓΟΣ! είπε...

Greecelands Greecelands τ οξερω βρε Μαρια μου κι εγω εσενα θα διαλεγα !!!

ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ ΜΑΓΟΥ.....

Μέσα στο δάσος κατοικώ

Κι έχω για συντροφιά μου

Νεράιδες των παραμυθιών

Φίλους τα ξωτικά μου…