ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ !

Με τη φωνή σου ταξιδέυω

πέρα στούς πέντε ωκεανούς

με τα τραγούδια σου γυρέυω

της μοναξιάς τους λυτρωμούς!!!


Πέμπτη, 3 Μαΐου 2012

ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΧΘΕΣ !



Στα χρόνια που έρχονται δεν βλέπω εμένα
Κι εσύ χρωματίζεις το χθες με μπογιές
Δεν θέλω τα όνειρα βαθιά νυχτωμένα
Κι εσύ στον παράδεισο να είσαι του χθες   …

Ένα απλό σ αγαπώ δεν μου φτάνει
Να γράφω τραγούδια γλυκά για το χθες
Μα οποίος κοιτά πίσω τα χάνει
Και ζει μια ζωη γεματη ενοχες …

Γράφω τραγούδια μόνο για μένα
Μα εσύ κοιμάσαι σε άλλη αγκαλιά
Για αυτό τα κρατάω εδώ φυλαγμένα
Και αν το ζητήσεις δεν βγάζω μιλιά  …

Παιχνίδια στο χρόνο σκληρά πουλημένα
Εσύ να υφαίνεις μα βγάζεις κλωστές
Κι εγώ μες το κάδρο να βλέπω εμένα
Μικρές  αναμνήσεις  χωρίς ένοχες …

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μάγε τα πάντα ξεκινάνε απο την αρχή με αφετηρία τα βιωματα του χθες . Τα λάθη και οι ενοχές μας δίνουν την εμπειρία και τη δύναμη να συνεχίσουμε .
Ζήνα

Greecelands Greecelands είπε...

Οντε σε πρωτογνωρισα φωτιστηκε η ζωη μου κι ο ηλιος επλημμυρισε για παντα τη ζωη μου

ΜΑΓΟΣ! είπε...

κοιτω τα λαθη μου και μαθαινω απο αυτα !!!

ΜΑΓΟΣ! είπε...

Greecelands Greecelands λαμπεις σαν το βορειο σελας Μαρια μου !!!

Magia da Inês είπε...

°`♫♪
Estranhamente tocante...
parabéns pela sensibilidade!!!
Beijinhos brasileiros.

.•°`♫♪

°º °♫♫♪

Greecelands Greecelands είπε...

Οταν σε γέννα η μανά σου όλα τα δεντρα ανθουσαν
και τα πουλακια στα κλαδιά εγλυκολαηδουσαν

ΜΑΓΟΣ! είπε...

Magia da Inês Agradeça a um querido amigo!

ΜΑΓΟΣ! είπε...

Greecelands Greecelands Μαρια μου ειναι γιατι ειναι Ανοιξη !!!

ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ ΜΑΓΟΥ.....

Μέσα στο δάσος κατοικώ

Κι έχω για συντροφιά μου

Νεράιδες των παραμυθιών

Φίλους τα ξωτικά μου…