ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ !

Με τη φωνή σου ταξιδέυω

πέρα στούς πέντε ωκεανούς

με τα τραγούδια σου γυρέυω

της μοναξιάς τους λυτρωμούς!!!


Κυριακή, 14 Σεπτεμβρίου 2014

ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ !



Θυμάσαι ένα τραγούδι που λέγαμε μαζί
Τα κίτρινα τα φύλλα πεσμένα στην αυλή
Θυμάσαι τις ημέρες που σε είχα αγκαλιά
Τη νύχτα καλοκαίρι στη έρμη ακρογιαλιά  …

Εσύ να μ αγαπούσες κι εγώ να σ αγαπώ
Κι ευτυχισμένες μέρες στον ήλιο τον καυτό
Το καλοκαίρι εκείνο μου ήρθε στο μυαλό
Εικόνες από τη λήθη και έρωτες στο γιαλό …

Μα θέλω να θυμάμαι τις μέρες τις καυτές
Που τώρα δεν υπάρχουν σκορπίστηκαν κι αυτές
Σαν φύλλα φθινοπώρου τις πήρε ο βοριάς
Παγώνει ο χειμώνας τις σκέπασε ο χιονιάς …

Σαν τα νεκρά τα φύλλα και λύπες και χαρές
Αγάπες τις μιας  μέρας που χάθηκαν στο χθες
Κι αν ο βοριάς σφυρίζει στην άδεια αγκαλιά
Τα δάκρυα παγώνουν παγώνει η καρδιά  

Αθόρυβα να σβήνουν οι τόσες αναπνοές
Σαν βήματα στην άμμο που σβήνει το νερό
Τραγούδι μες τα χείλη που ήρθε από το χθες
Ξεθώριασε  ο Σεπτέμβρης χαμένοι εραστές …



3 σχόλια:

Χαρά Σαμπανίδου είπε...

Υπέροχο Νικήτα μου!!! Οι Κυριακές σε εμπνέουν!!! Να 'σαι πάντα καλά!!!!

Μαρία Χανιώτου είπε...

Ας ευχηθούμε να έχει δύναμη πάντα η ψυχή να μας ταξιδεύει. Μπράβο σου.

ΕΚΦΡΑΣΟΥ είπε...

υπεροχο φιλε μου!

ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ ΜΑΓΟΥ.....

Μέσα στο δάσος κατοικώ

Κι έχω για συντροφιά μου

Νεράιδες των παραμυθιών

Φίλους τα ξωτικά μου…