ΜΑΓΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ

Κυριακή 3 Απριλίου 2016

ΑΓΡΙΑ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΑ !


Βράδιασε πάλι και είμαι μόνος
Δεν βρίσκεις ταίρι στη σιωπή
Άγρια τριανταφυλλιά γεμάτη αγκάθια
Και πως θα δούμε νέα  αρχή  …

Στέκω  και πάλι στη βεράντα
Το άρωμα σου με χτυπά
Ματώνω από αυτά τα αγκάθια
Μα δεν το παίρνεις σοβαρά  …

Είναι η νύχτα που μυρίζει 
Και μες στην τρέλα προσπαθεί
Είναι  αιχμηρά αυτά  τα αγκάθια
Και μου ματώνουν το κορμί  …

Πίσω μου τρέχουν αναμνήσεις
Μπροστά μου όμως πανικός
Πώς να μπορέσεις  πια  να ζήσεις
Όταν θα νιώθεις  μοναχός  …

Κάνει μια ψύχρα πάλι έξω
Κι εσύ άγρια τριανταφυλλιά
Κορμί σκληρό γεμάτη αγκάθια
Να σου ματώνουν  την καρδιά  …

Γιατί μουσκεύεις  το φιτίλι
Και παίρνουν τα όνειρα φωτιά
Ημέρεψε λίγο τα αγκάθια
Κι ας είσαι άγρια τριανταφυλλιά  …


1 σχόλιο:

Νεφελη Ρηγα είπε...

!Οσο άγρια και να είναι ..είναι τριαντάφυλλα.
Κάπως ετσι και η γυναίκα.!
Πολυ ωραιο, με συναίσθημα.!!

ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ ΜΑΓΟΥ.....

Μέσα στο δάσος κατοικώ

Κι έχω για συντροφιά μου

Νεράιδες των παραμυθιών

Φίλους τα ξωτικά μου…