ΜΑΓΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ

Κυριακή 17 Απριλίου 2016

ΕΡΩΤΑΣ !


Μπροστά μου ο έρωτας τον έρωτα χαϊδεύει
Στο κύμα αγάπη μου δεν στρώνεται σεντόνι
Εκεί σιμά  σου  θα έρθω να ξαπλώσω
Και μες τον έρωτα  η ζωή μου ανταμώνει  …

Μην περιμένεις να σου κάνω εγώ σινιάλο
Την περασμένη μου ζωή μη μαρτυρήσεις
Να έχεις δύναμη να πιάνεις το τιμόνι
Και όσο σ αγάπησα κι εσύ να μ αγαπήσεις  …

Τα δίνω όλα απόψε και όπου με βγάλει
Απόψε η θάλασσα με παίρνει στα νερά της
Δίνω φιλί σε μια γοργόνα ερωτευμένη
Θέλω να μάθω τα μεγάλα μυστικά της …

Στα άδυτα σου απόψε να με ξεναγήσεις
Και μες το σώμα σου μπορείς να μ αγαπήσεις
Δεν έχει άγκυρες να ρίξει αυτό το πλοίο
Κρατά τα με μέσα σου και μη μου λες αντίο  …

Ήρθε η αγάπη μέσα μου και μου φωνάζει
Πως την  καρδιά σου θέλει να μου δώσει
Να σε χαϊδεύω όσο πάει  κι άλλο τόσο
Αυτή τη νύχτα  που δεν λέει να ξημερώσει ...


1 σχόλιο:

Κική Κωνσταντίνου είπε...

Καλημέρα και καλή εβδομάδα Νικήτα μου
Υπέροχο το ποίημά σου
Ερωτικό σαν τον τίτλο του

ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ ΜΑΓΟΥ.....

Μέσα στο δάσος κατοικώ

Κι έχω για συντροφιά μου

Νεράιδες των παραμυθιών

Φίλους τα ξωτικά μου…