ΜΑΓΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ

Κυριακή 19 Ιουνίου 2022

ΠΑΤΕΡΑΣ!

 

Πατέρα που είσαι φοβάμαι τη νύχτα
Έλα να διώξεις στεναγμό τα άσχημα όλα πνίχτα
Η ζωή είναι άγρια κάθε μέρα και κάτι ακόμα
Εσύ που πάντα δυνατός πάταγες γερά στο χώμα …
Πατέρα που είσαι η ζωή έχει αλλάξει φοβάμαι
Υπάρχουν άγριοι γενικά την νύχτα δεν κοιμάμαι
Σκοτάδι ακόμα και στο φως κι νοιώθω τόσο μόνος
Πατέρα έλα ξανά εδώ είναι βαρύς ο πόνος …
Πατέρα που είσαι γιατί δεν με λυπάσαι
Είναι ατελείωτη η νύχτα κοντά μου πάντα νάσαι
Η ζωή σκληρή ακόμα και απ την πέτρα
Πάρε μολύβι και χαρτί τα δάκρυα μου μέτρα …
Πατέρα μου στα δύσκολα εσύ μόνο βοηθούσες
Πάλευες με τα τέρατα και όλα τα νικούσες
Θυμάμαι το χαμόγελο πάντα στις δυσκολίες
Κι αμέσως ήτανε απλές χωρίς δικαιολογίες …
Πατέρα όταν σε γνώρισα σε έχασα από κοντά μου
Ξέρω μπορεί να άργησα μα είσαι στην αγκαλιά μου
Θα είσαι πάντα δίπλα μου δεν θέλω να φοβάμαι
Φύλακας μέσα στη ζωή ήσυχος να κοιμάμαι …

1 σχόλιο:

Giannis Pit. είπε...

Να καταθέσω το σεβασμό μου σε ένα άκρως βιωματικό ποίημα για μια μεγάλη καθοριστική μορφή στη ζωή μας. Πατέρας!
Δοσμένο εξαιρετικά με τη ρίμα που αγαπώ, λυρικά, ποιητικά. Γεμάτο συναισθήματα και πολύ συγκίνηση.
Να χαιρετίσω ένα χώρο που σέβεται τη δημιουργία.
Καλό μήνα

ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ ΜΑΓΟΥ.....

Μέσα στο δάσος κατοικώ

Κι έχω για συντροφιά μου

Νεράιδες των παραμυθιών

Φίλους τα ξωτικά μου…