ΜΑΓΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ

Τετάρτη 28 Δεκεμβρίου 2022

ΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟΝ ΑΗ ΒΑΣΙΛΗ !

 

 

Άγιε μου κάλε Βασίλη  

θέλω γράμμα να σου γράψω

Θέλω τόσα  να ζητήσω  

και να ξέρεις  θα δακρύσω…

 

Σε παρακαλώ απόψε

Στείλε μας ένα σημάδι

Να έχουμε μόνο αγάπη

Κάθε μέρα κάθε βράδυ…

 

Πρόσεχε αυτή τη χώρα

Γέμισε την μ άγια δώρα

Δίωξε τους πολιτικούς

Δεν αντέχω άλλο με αυτούς …

 

Δίωξε πια την πανδημία

Φέρε σε όλους μας υγεία

Αη Βασίλη κάνε θαύμα

Και θα κάνω τώρα τάμα …

 

Δώσε μας μια ευκαιρία

Μ έχει πιάσει απελπισία

Έχουμε γεμίσει χρέη

Και γελάνε οι ωραίοι…

 

Δώσε μας την ευλογία

Να γελάμε μ ευτυχία

Φρόντισε κι όλους τους άλλους

Όχι μόνο τους μεγάλους…

 

Φρόντισε όλους τους φίλους

Γιατί έχω μόνο λίγους

Είναι οι ξεχωριστοί

Στη ζωή οι διαλεχτοί...

 


Μικρό παιδάκι στο ζηταει

Άγιε σε προσκυναει

Φέρε αγάπη στις καρδιές μας

Χίλιες ευχές οι αγκαλιές μας …

 

Κλείνω το γράμμα και γονατίζω

Το μέλλον πια δε ντο γνωρίζω

Αη Βασίλη φέρε δώρα

Σε προσμένω εδώ και τώρα …

 

 

Φέρε μας και λίγο χιόνι

Να το δούμε απ το μπαλκόνι

Στείλε μας και άλλα δώρα

Αι Βασίλη κάντο τώρα…

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ ΜΑΓΟΥ.....

Μέσα στο δάσος κατοικώ

Κι έχω για συντροφιά μου

Νεράιδες των παραμυθιών

Φίλους τα ξωτικά μου…