ΜΑΓΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ

Πέμπτη 10 Δεκεμβρίου 2009

ΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟΝ
 Αι. ΒΑΣΙΛΗ


Άγιε μου καλέ Βασίλη
Με παράπονο στα χείλη
Θέλω γράμμα να σου γράψω
Μα φοβάμαι μήπως κλάψω…

Πρόσεχε αυτή τη χώρα
Γέμισε την μ Αγια δώρα
Δίωξε και αυτή τη γρίπη
Γιατί μ έχει πιάσει λύπη…

Δώσε μας μια ευκαιρία
Μ έχει πιάσει απελπισία
Έχουμε γεμίσει χρέη
Και γελάνε οι ωραίοι…

Δώσε μας την ευλογία
Να γελάμε μ ευτυχία
Φρόντισε κι όλους τους άλλους
Όχι μόνο τους μεγάλους…

Φρόντισε κι εμένα λίγο
Να μην χρειαστεί να φύγω
Στείλε μας και άλλα δώρα
Αι Βασίλη κάντο τώρα…

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

allh mia fora me ekanes na guriso sta paidikamou xronia me ekanes na gelaso san paidi kai nostalgisa ta paidikamou xronia exeis to talento gia ena pediko biblio etsi tosa apla xreiazonte apo tous megalous paramithia kai dixter gia megala paidia kai ta mikra sifis..

ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ ΜΑΓΟΥ.....

Μέσα στο δάσος κατοικώ

Κι έχω για συντροφιά μου

Νεράιδες των παραμυθιών

Φίλους τα ξωτικά μου…