ΜΑΓΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ

Πέμπτη 16 Ιουνίου 2011

Φοβίζει η αγάπη!!!

Φοβίζει η αγάπη αγάπη μου
Η αγάπη η αιώνια
Αυτή που θα ναι δυνατή
Θ αντέχει όλα τα χρόνια …


Φοβίζουν οι όρκοι και οι δεσμοί
Τρομάζουν οι υποσχέσεις
Κι έτσι το δρόμο της φυγής
Θέλησες για να διαλέξεις…


Φοβάσαι να σε αγαπούν
Γιατί καρδιά δεν έχεις
Κι ούτε να δώσεις δεν μπορείς
Γιατί δεν το αντέχεις…


Θέλεις να κάνεις όνειρα
Μα είναι όλα φρούδα
Έχασες το συναίσθημα
Έσβησε η ελπίδα…


Σε φόβισαν τα σ αγαπώ
Σαν όρνια τα είδες
Κι έκρυψες το κουφάρι σου
Ντύθηκες με ασπίδες…


Νόμιζες πως τα σ αγαπώ
Ήτανε ο εχθρός σου
Και μ ένα όχι δυνατό
Πήρες τον ομματίων σου…


Όμως εσύ είσαι ο νικητής
Κι εγώ ο νικημένος
Απ της αγάπης μαχαιριά
Για πάντα λαβωμένος…


Όμως αυτά τα σ αγαπώ
Ήταν ύμνοι στ αστέρια
Να τα κρατάς αγάπη μου
Μέσα στα δυο σου χέρια …


41 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΜΑΓΕ ΜΟΥ, ΣΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΝΙΚΗΤΕΣ Κ ΝΙΚΗΜΕΝΟΙ. Ο ΠΟΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟΣ Κ Γ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΜΕΝΕΙ Κ Γ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΦΕΥΓΕΙ.ΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΠΑΛΙΟ ΛΕΕΙ, ΠΩΣ ΟΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ Ν ΑΓΑΠΑ, ΞΕΡΕΙ Κ Ν ΧΩΡΙΖΕΙ! Ο ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΧΕΙ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΤΡΟΠΟ Ν ΑΓΑΠΑ!ΠΑΝΤΑ ΠΡΕΠΕΙ Ν ΤΟΝ ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ! Κ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΤΙ;ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΟ , ΑΝΤΙ Ν ΓΡΑΦΟΥΜΕ Γ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ, ΚΑΛΥΤΕΡΑ Ν ΤΗ ΖΟΥΜΕ, ΓΙΑΤΙ ΟΣΟ ΜΙΛΑΜΕ Γ ΑΥΤΗΝ, ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΧΑΝΕΤΑΙ Η ΜΑΓΕΙΑ ΤΗΣ Κ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΤΗΣ ΙΔΙΟΤΗΤΑ! ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΜΑΓΕ ΜΟΥ! ΤΗΝ ΕΚΛΕΙΨΗ ΤΗΝ ΕΙΔΕΣ ΧΤΕΣ; ΟΜΟΡΦΑ ΗΤΑΝ!!! :)

*ΝΑΡΙΤΕΚΑ-ΑΝΙΡΕΤΑΚ

Despina είπε...

ότι πιο δυνατό
φοβίζει!!!!

φιλί!

KANTHAR0S είπε...

Μάγε, η αγάπη είναι από τα πλέον εγωιστικά πράγματα στον πλανήτη. Και φυσικά από τα πλέον όμορφα. Προσωπικά δεν με φοβίζει να το νοιώθω. Θέλω να το νοιώθω. Και θέλω να το νοιώθει κι ο άλλος.

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

ΝΑΡΙΤΕΚΑ-ΑΝΙΡΕΤΑΚ
και ποιος θα μου πει αν ποναει και τι να το κανω αυτο οπως λες και λεει και το τραγουδι οποιος ξερει να αγαπα ξειε και να χωριζει μα? οταν χωριζει γιατι φοβαται την αγαπη? οταν αγαπα παρα πολυ αλλα αυτη η ενταση της αγαπης τον κανει να φευγει μακρια ? τοτε τι?

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Despina μωβενια μου σε ειχα χασει? εχεις δικιο το δυνατο παντα φοβιζει...

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

KANTHAR0S φιλε Κωστα εγω που ξερω το προβλημα πως θα εννοιωθες αν αυτη που αγαπας ξερεις οτι πεθαινει για σενα αλλα αυτη η δυναμη της αγαπης τη φοβιζει πως? και μη μου πεις δεν ειναι αγαπη αυτη ?

mar9659 είπε...

Αξίζει ν'αγαπάς !!!
Ετσι απλά.....
χωρίς εξήγηση...
χωρλις αμφιβολία...
Η αγάπη είναι θαύμα,είναι δώρο,
για κείνον που το νιώθει κι'ας
πονάει καποιες φορές.
Την Καλημέρα μου φιλαράκι αγαπημένο✿♡!!!!!!!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

mar9659 εχεις δικιο καλο μου φιλαρακι υπαρχουν ομως καποιοι που φοβουνται την αγαπη την αληθινη!!!

ΚΑ-ΤΕ-ΡΙ-ΝΑ!!! είπε...

ΜΑΓΕ ΜΟΥ ΕΣΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΦΥΓΕΙ ΠΟΤΕ ΑΠΟ ΜΙΑ ΑΓΑΠΗ; ΕΙΤΕ ΓΙΑΤΙ ΤΡΟΜΑΞΕΣ, ΕΙΤΕ ΓΙΑΤΙ ΑΙΣΘΑΝΘΗΚΕΣ ΛΙΓΟΣ ΕΙΤΕ ΓΙΑΤΙ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΙΣΩΣ Ν ΜΗΝ ΕΙΧΕΣ ΚΑΤΙ Ν ΔΩΣΕΙΣ;...ΕΙΤΕ ΕΙΤΕ ΕΙΤΕ.....; ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ Ν ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΑ! ΟΤΑΝ ΑΓΑΠΑΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ, ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ Κ ΤΟ ΦΕΥΓΙΟ ΤΟΥ! ΝΑΙ ΙΣΩΣ ΚΑΤΙ Ν ΤΟΝ ΤΡΟΜΑΖΕΙ, ΑΝΤΙ Ν ΑΝΑΡΩΤΙΕΣΑΙ ΑΠΛΑ ΡΩΤΑ! ΡΩΤΑ, ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΦΕΥΓΕΙΣ;
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΔΕΧΕΣΑΙ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ; ΓΙΑΤΙ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΔΕ Μ ΑΦΗΝΕΙΣ Ν Σ ΑΓΑΠΗΣΩ, ΓΙΑΤΙ; ΡΩΤΑ ΜΑΓΕ ΜΟΥ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

ΑΝΙΡΕΤΑΚ και αναποδα θελεις και την απαντηση?ποτε δεν εφυγα πρωτος και στην ερωτηση μου γιατι ξερεις τι ειχα παρει?γιατι φοβαμαι κατι με φοβηζει αυτη η απολυτη ευτυχια με τρομαζει...α υτη την απαντηση εχω παρει πολλες φορες στη ζωη μου και λεω τωρα μηπως δεν πρεπει να κανω τους αλλους ευτυχισμενους μηπως πρεπει κι εγω να κοροιδευω ετσι για το γαμωτο ρε παιδι μου... φιλια ....

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

ΑΝΙΡΕΤΑΚ για σενα ....

http://www.youtube.com/watch?v=a6XMZb3jIPw&feature=share

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Εγώ φοβάμαι τους ανθρώπους
που ευγενικά χαμογελάνε
Που κολακεύουν έχουν τρόπους
και με φιλί σε χαιρετάνε

Εγώ φοβάμαι τους ανθρώπους
πίσω από πλάτες σαν μιλάνε
Που αρπάζουν αλλονών τους κόπους
κι ότι κι αν πουν αλλού το πάνε

Και είναι κρίμα είναι κρίμα
αυτοί τις τύχες μας να ορίζουν
Απ' τη σιωπή μας να νικάνε
και δίχως όρια να κερδίζουν

Εγώ φοβάμαι τους ανθρώπους
κι όλα παράξενα μου μοιάζουν
Γύρισαν όλα άνω κάτω
κι αυτοί που φταίνε αυτοί φωνάζουν

Εγώ φοβάμαι τους ανθρώπους
και πιο πολύ αυτούς που τάζουν
Χαϊδεύουν βρίζουν ξεσκονίζουν
και με ένα θα μας υποτάσσουν

Και είναι κρίμα είναι κρίμα
αυτοί τις τύχες μας να ορίζουν
Απ' τη σιωπή μας να νικάνε
και δίχως όρια να κερδίζουν

Ναι είναι κρίμα είναι κρίμα
γιατί αυτοί μας διευθύνουν
Αυτοί στα χέρια μας κρατάνε
και μια δεκάρα για μας δεν δίνουν

Εγώ φοβάμαι τους ανθρώπους
τους αγαπώ μα τους φοβάμαι
Εγώ φοβάμαι τους ανθρώπους
και μ'αγαπούν μα αλλού το πάνε

Κ.ΤΟΥΡΝΑΣ!

Ανώνυμος είπε...

Mαγούλη, η αληθινή αγάπη δεν γνωρίζει φόβο και όποιος λέει πως αγαπάει και φοβάται δεν είναι ολοκληρωμένος στην αγάπη και ζει μέσα στην κόλαση..

Όποιος αγαπάει εμμένει σ'αυτήν και διώκει τα σκοτάδια του φόβου

φιλί

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

theprincessandtheowl δεν φοβηθηκα ποτε και να αγαπησω και να τσαλακωθω και να πονεσω και να ματωσω και να ξανα αγαπησω και να ειπραξω τα ιδια και ξανα και ξανα και παλι θα το κανω και εδω θα ειμαι και θα τα γραφω ...

Ανώνυμος είπε...

ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΜΑΓΕ, ΑΥΤΟ Θ ΤΟ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙΣ ΕΣΥ! ΤΟ ΑΝ ΘΕΣ Ν ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΓΑΜΩΤΟ Ή ΤΟ Ν ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙΣ ΞΑΝΑ Ν ΒΡΕΙΣ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΠΟΥ ΖΗΤΑΣ, ΕΣΥ Θ ΚΡΙΝΕΙΣ, ΑΝ ΑΞΙΖΕΙ ΤΟΝ ΚΟΠΟ! Η ΑΓΑΠΗ ΕΙΝΑΙ ΡΙΣΚΟ, ΟΛΟΙ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΑΥΤΟ.

ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΠΗΓΑ YOUTUBE Κ ΕΓΡΑΦΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ, ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ;ΤΟΥ ΤΟΥΡΝΑ;

ΠΑΨΕ Ν ΦΟΒΑΣΑΙ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ Ν ΜΗ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ Κ ΕΚΕΙΝΟΙ.ΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΣΟΥ Κ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ Ν ΔΩΣΕΙΣ ΧΩΡΙΣ Ν ΦΟΒΑΣΑΙ, ΟΠΟΙΟΣ Τ ΑΡΝΗΘΕΙ, ΕΚΕΙΝΟΣ Θ ΧΑΣΕΙ!

Κ ΕΓΩ ΦΟΒΑΜΑΙ Ν ΔΩΣΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΞΑΝΑ, ΑΛΛΑ Θ ΤΟ ΚΑΝΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ Ν ΖΩ ΧΩΡΙΣ ΑΓΑΠΗ! ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΡΙΣΚΑΡΟΥΜΕ, ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΠΟΝΑΜΕ, ΟΛΟΙ ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΥΤΗΧΙΑ Κ ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΤΡΟΜΑΖΕΙ, ΑΠΛΑ ΔΕ ΣΕ ΔΕΧΤΗΚΕ. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟ!ΕΚΕΙΝΟΣ ΕΧΑΣΕ ΟΧΙ ΕΣΥ!
ΞΕΧΝΑΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΑΚΟΜΑ 470; ΕΧΕΙΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΟΥ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ Ν ΖΗΣΕΙΣ ΕΥΤΗΧΙΣΜΕΝΑ, ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ Θ ΕΠΙΛΕΞΕΙΣ, ΑΠΛΑ ΚΑΝΤΟ ΤΙ ΚΑΘΕΣΑΙ; ΕΛΑ ΤΙ ΣΟΙ ΜΑΓΟΣ ΕΙΣΑΙ; Ε;;;..:)))))))ΦΙΛΙΑ.......ΑΜΕΤΡΗΤΑ!!!!!! ΑΦΙΕΡΩΝΩ Κ ΓΩ ΚΟΜΜΑΤΙ ;)
ΣΕ ΛΙΓΟ! Ν ΤΟ ΒΡΩ ΠΡΩΤΑ, ΧΑ.....


*ΚΑΤΕΡΙΝΑ(κ αδοπανα) χα......

Ανώνυμος είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=Nac-i9Kg8t4



*κατερίνα...

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

ΑΝΙΡΕΤΑΚ και αναποδα αν σου πω οτι μολις ειδα τον κωδικο ηξερα και ποιο τραγουδι ειναι ? θα μου μαγος εισαι το καταλαβες χα χα ... ναι δεν ξερω ακομα ο χρονος θα δειξει και χθες καπου ακουσα οτι και ο χρονος θελει το χρονο του ...το τραγουδι δεν ξερω γιατι δεν επαιξε ομως υπαρχει και εδω στη σελιδα μου η μαγισσα δεν εκανε ακομα τα μαγικα της να παιζει αυτοματα αλλα αν πατησεις το κουμπι θα παιξει και θα το ακουσεις η αληθεια ειναι οτι απο τη στιγμη που το εβαλα εγινε ενας πανικος και πολλοι φιλοι το εκανα ποστ...

ΚΑ-ΤΕ-ΡΙ-ΝΑ!!! είπε...

ΜΑΓΟΥΛΗ ΜΟΥ, ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑ; ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ........ ΠΑΡΑΠΟΝΙΑΡΙΚΟ ΜΩΡΟ! ΧΑΧΑΧΑ......ΦΙΛΙΑ...... :))))))))
Ο ΧΡΟΝΟΣ ΘΕΛΕΙ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥ, ΣΩΣΤΟ! ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΕΧΕ Μ ΑΥΤΟ, ΓΙΑΤΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΑ ΔΕΝ ΣΥΜΒΑΔΙΖΕΙ ΠΑΝΤΟΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΧΡΟΝΟ! ΜΑΚΙΑ!!!
;)

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

ΑΝΙΡΕΤΑΚ ξερεις τι καταλαβα? εχεις μεσα σου μαγικες ικανοτητες....

ΚΑ-ΤΕ-ΡΙ-ΝΑ!!! είπε...

ΛΕΣ ΝΑ 'ΜΑΙ ΜΑΓΙΣΣΑ Κ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΞΕΡΩ;Ααααααα....θ ΤΟ ΚΟΙΤΑΞΩ ΓΙΑΤΙ Μ ΑΡΕΣΕΙ! ΦΙΛΙ! ;))))))))

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Κατερίνα ψαξε καλα ψαξε βαθεια μεσα σου θα δεις οτι εχω δικιο...

ΚΑ-ΤΕ-ΡΙ-ΝΑ!!! είπε...

ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΟΣ ΜΑΓΕ ΜΟΥ, Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!! :)

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Κατερίνα αφου το ξερεις οτι εχω δικιο...

Ανώνυμος είπε...

ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ Γ ΑΥΤΟ; ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ;


*Κατερίνα

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

*Κατερίνα
ποτε δεν λεω κατι απλα για να το πω δες τα σημαδια και θα καταλαβεις δες ποιος δρομος σε εφερε εδω?

ΚΑ-ΤΕ-ΡΙ-ΝΑ!!! είπε...

Ο Δρόμος Της Αγάπης, ποιος άλλος;
Κ αρχικά-αρχικά, Το Ποίημα της Ζωής!
Αυτηνής της ξεμυαλίστρας που όποτε θέλει στα δίνει όλα κ όποτε θέλει πάλι τα παίρνει πίσω.
Καλήμέρα Μάγε μου! Έχεις δίκιο.......όπως πάντα! ;)

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Κατερίνα
Κοιτάζω βλέπω τον ουρανό
πόσους καημούς η ζωή μας χώρεσε, χώρεσε, χώρεσε
μα η καρδιά μας δεν αλλάζει
Κατερινιώ τα καλά σου φόρεσε φόρεσε, φόρεσε
κι αν είμαστε φτωχοί μη σε πειράζει

ΚΑ-ΤΕ-ΡΙ-ΝΑ!!! είπε...

Ποιός σου είπε οτι με πειράζει μωρέ Μάγε; Κ τίποτα ν μη βάλω, δε με νοιάζει! Ακόμη καλύτερα!!!!!!
Ασε που τα καλά μου τα φοράω μόνο σε γάμους κ βαφτίσια, πουθενά αλλού.

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Κατερίνα δηλαδη στις γιορτες μα και τωρα γιορτη εχουμε Κατερινα μου ...καπου δεξια στη σελιδα μου γραφει στοιχεια επικοινωνιας μαζι μου ειναι το μειλ μου κανε ενα μαγικο...

Ανώνυμος είπε...

Μαγε μου, πήγα ν κάνω μαγικό αλλά δεν τα κατάφερα, λέέι σφάλμα διακομιστή. :(


*Κατερίνα

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

*Κατερίνα
δεν πειραζει το εκνα εγω χα χα χα ...

~reflection~ είπε...

ερως ανικατε μαχαν!!!!

...

Ιδου πως γεννιεται η ...μαγεια.....

και μετα..

ΠΟΙΟΣ φοβήθηκε την ΑΓΑΠΗ?....

ουδεις!!!!

Εμπρος Μαγε....

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

αγαπημενη μου εσυ τολες αυτο? εσυ? αγαπησε με αν τολμας? τολμας?

~reflection~ είπε...

Πόσες να σε αγαπήσουν Μαγε???

με πόσες καρδουλες πιάνει το ...Ξορκι εναντια στο Φοβο της Αγαπης???



ΦΙΛΙ............ξορκι....

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

αγαπημενη μο υη καρδια δεν κοιτα ποτε πισω δενκανει διακρισεις αγαπα χωρις γιατι και ψωρις ορους θα το ξαναπω αγαπησε με αν τολμας ?τολμας?

~reflection~ είπε...

Εγω τολμάω...

δώσε μου αριθμό προτεραιότητας..

τολμάς?...
καποτε είχα το Νο52...
τωρα αναρωτιεμαι!!!!!!!!!!!!!!!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

αγαπημενη μου τωρα ειμαστε στο 52 ποτε δεν ηταν αργα ...
Α! Α! ʼνοιξε τα μάτια σου
μάζεψ' τα κι ένωσε τα κομμάτια σου.
Μπορείς ακόμα.

Βγες από το ψυχοφθόρο
τέρμα κι όρμα.
Αναζήτησε το σοκ
που θα σε βγάλει από το κώμα.

Βάλε σε μια σειρά
τα πράγματα μεσ' στο κεφάλι σου
ποτέ δεν είναι αργά
για να πιστέψεις στις δυνάμεις σου.

~reflection~ είπε...

η Δυναμή μου είναι να Διχοτομώ τον Εαυτό μου σε αμαρτωλή και Αγία...

η δευτερη να εξΑγνίζει τις Αμαρτίες της Πρώτης...

τωρα βαφτίστηκα Αγία..

μη μου ζητάς να ξαναπέσω στην αμαρτία...

είναι ΔΙΠΛΗ αμαρτία να παρακινείς έναν μετανοημένο να αμαρτήσει δις....

αντιστέκομαι.... σθεναρά..

"ΘΕΕ μουκάνε με εγκρατή!!!"

;-))))))))))))))

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

αγαπημενη μου εσυ? θεε μου ? σε ποιο θεο σε ποια θρησκεια ?

Γονατιστή εις τον Θεόν
θα δκιακονώ ψυσιή μου
δύναμη να σου διά
να μεν πονείς ζωή μου

Ω!, που να έσιεις τες ευτζιές
ούλλων των Αγίων
προστάτες του Αρκάτζιελους
τζιαι ό,τι είναι Θείον

Καντήλια αφταίνω του Χριστού
μα τζιαι της Παναγίας
να σ΄ έχουν παιδάκι μου καλά
τζιαι να δκαιβαίνεις πάντα στα σωστά

~reflection~ είπε...

ΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙι

γαμωτο σου

αυτο ειναι χτυπημα κατω από τη ΜΕΣΗ!!!

χαθηκα..
στην απομερη ΚΡΗΤΙΚΗ παραλια μου.....

καπου..
στα Χανια ......


α ρε Μαγε.....

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

αγαπημενη μου δεν κτυπω ποτε κατω απο τη μεση απλα αγαπαω...

ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ ΜΑΓΟΥ.....

Μέσα στο δάσος κατοικώ

Κι έχω για συντροφιά μου

Νεράιδες των παραμυθιών

Φίλους τα ξωτικά μου…