ΜΑΓΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ

Σάββατο 18 Ιουνίου 2011

Σε μια οπτασία!



Με κέρδισες με μια μάτια
Με το χαμόγελο σου
Είδα έναν ήλιο λαμπερό
Πάνω στο πρόσωπο σου…


Μου χαμογέλασες δειλά
Κι έλαμψες σαν αστέρι
Και βγήκε απ το χαμόγελο
Κάτασπρο περιστέρι…


Είσαι πλάσμα θεσπέσιο
Είχες εμπιστοσύνη
Όμως αυτό καρδούλα μου
Χρειάζεται ευθύνη…


Θυμάσαι πως μιλήσαμε
Για τ ορατό το θαύμα
Εσύ είσαι ένας άγγελος
Έξω από κάθε πράγμα…

Δεν ξέρω αν σε ξαναδώ
Αν μου ξανά μιλήσεις
Μα αυτό το λίγο είναι αρκετό
Πολλές οι αναμνήσεις ...


28 σχόλια:

http://mesaekso-catherine.blogspot.com/ είπε...

Είναι αρκετό και το λίγο;;; Εμένα γιατί ποτέ δε μου φτάνει γι'αυτό δεν τολμώ όταν καταλάβω πως θα είναι λίγο;;;
Αγαπημένε Μάγε απαντησέ μου...

Despina είπε...

μια οπτασία και μόνο
αρκεί να φωτίσει
την βραδιά μας με όνειρα!!!!

καληνύχτας φιλί!

Ανώνυμος είπε...

Ομορφο! Καμια φορά και το λίγο είναι αρκετό! Αν όμως δε σου φτάνει, σου εύχομαι , η οπτασία , να πάρει μορφή κ ν την ξαναδείς ή να της ξαναμιλήσεις!
Κ ίσως, να της απαγγείλεις το όμορφο ποιημά σου, να νιώσει την δύναμη της αγάπης σου! Καλο βράδυ και φιλι......μαγικό! :)

*Κατερίνα

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Catherine Αγαπημενη μου Καθριν λεει ενα στιχακι
μα εγω κρατω τα ομορφα κι ας ηταν τοσο λιγα ...
παντα κρατας τις καλες στιγμες και με αυτες πορευεσε...

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Despina ναι καλη μου μωβενια μια οπτασια γεματη λαμψη δεινει φως στη δικη μας ζωη....

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

*Κατερίνα
οι μαγοι εχουν τη δυναμη να δινουν ζωη στις οπτασιες να μιλουν μαζι τους το ιδιο κανεις κι εσυ και ξερεις τι ειναι πιο ομορφο το κανεις οποτε θελεις ...μαγικα φιλια!!!

ΚΑ-ΤΕ-ΡΙ-ΝΑ!!! είπε...

ΑΧ!.Ετοιμη την έχεις πάντ ατην απάντηση.Μαγικά Φιλιά, ολόγλυκα........ :))))))

Φόβος..... είπε...

Το λίγο της γυναίκας είναι πολύ για τη ζωή ενος άντρα.

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Κατερίνα
τα λογια ειναι μεσα μας
ειναι μες το μυαλο μας
πολες φορες τα κρυβουμε
δεν ειναι για καλο μας...

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Φόβος..... φοβε μου σοφη κουβεντα ...

Ανώνυμος είπε...

Όμορφα τα λόγια με αριστοτεχνικό τρόπο δεμένα σε ρίμες και τραγούδια της καρδιάς Μαγούλη αλλά αν δεν μετουσιωθούν σε πράξεις πως θα πάρει η οπτασία σάρκα και οστά;

κυριακάτικο μεσημεριανό φιλί

ΚΑ-ΤΕ-ΡΙ-ΝΑ!!! είπε...

Τα ματια πάντοτε μιλούν
μιλαει κ η καρδιά μασ,
μα και τα λόγια,
αν είν' απλά κ αληθινά,
φωτίζουν τα ονειρά μας!

Για υτό καλό είναι, οι άνθρωποι, ν μπορούν να μιλούν μεταξύ τους.Είναι αναγκαίο γ να καλυτερευσει η ζωή μας.
Ειδάλλως ας ξαναγυρίσουμε στις σπηλιές, ο αντρας ν τραβαει τα μαλλια της καλης του, ν τραγουδήσουμε όλοι μαζί ένα ούγκα ούγκα κ να κοπανιόμαστε με τα ρόπαλα.ξΕΡΩ Κ ΓΩ ΡΕ ΜΑΓΕ, ΤΙ ΝΑΠΏ πια; Ν πώ ότι δεν είπα; Αφού είπα. Αντε Καλό μεσημερι, ν χουμε!

Είναι ώρα κοινης ησυχίας, σςςςςςςςςςς.......σιγά να μιλάμε.

Ανώνυμος είπε...

αχ οι οπτασίες πλασματα μαγικά.

τυχερος που την συνάντησες.

καλα να περνας με φιλιά μαγικά.

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

theprincessandtheowl ξερεις οι οπτασιες καμια φορα μενουν οπτασιες ...

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Κατερίνα ουγκα ουγκα χα χα καλα ρε μαγικη εικονα πως ζηλευω τους ζωγραφους να ηξερες τι εικονες μου περασες στο μυαλο ?

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

σ αγαπω ...ομως συναντω μονο οπτασιες .. ας ειναι ...

~reflection~ είπε...

Κάθε Γυναίκα μία Οπτασία:

Ελένη
Μαρία
Κατερίνα
Αλίκη
Άννα
Φωτεινή
Δέσποινα
Ιωάννα
Σοφία
Ζωή
Αναστασία


καθε μία..

κίνητρο να γραφει η καρδιά
όσα δεν τόλμησε ποτέ να ομολογήσει ο Νους...


Φιλάκι......ένα...

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

αγαπημενη μου αργησες και σε περιμενα δεν θα εκλεινα τον κυκλο της αναρτησης αν δεν εγραφες μπορει ολες να ειναι το ιδιο μπορει? οχι σου απαντω καθε μια εχει τη χαρη της μα ποτε δεν ειναι το ιδιο και ποτε η καρδια δεν χτυπα τοσο δυνατα οπως τωρα ? μονο ενα? μα που ειναι τα τοσα πλουσια αισθηματα σου? χαθηκαν στο βουρκο εκει που ο βατραχος εγινε παλι πριγκηπας?

~reflection~ είπε...

Στο βουρκο ειναι χτισμενο το τσαντηρι μου...

εκει πνιγω τα ΝΑΙ και τα ΟΧΙ μου....

οποιος λασπωθει
περασει το ελος
την κινουμενη άμμο
μπορει να δει πως φαινεται η ανατολή και η δύση μου..

αλλα.....

ακομη καποιοι βλεπουν μονο οπτασιες!

ονοματα δε λεμε!
σπιτια δε θιγουμε!



ΦΙΛΙ..ενα... μονο του....

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Αγαπημενη μου κατι σαν τσατ μου μοιαζει αυτο η κατι σαν το κρυφο φανερο σχολειο μα εδω τα λεμε ολα και ονοματα και διευθυνσεις πες το πες το δυνατα !!!!

~reflection~ είπε...

Να μαρτυρήσω ποιος δεν τόλμησε να λασπωθει για να φτασει στο τσαντηρι???

Ας είναι καλα ο φτερωτός Δράκος..

μα....
το ξορκι ελεγε "Ιδίοις σώμασι να λασπωθει ο υποψήφιος για να κερδίσει τη μάχιν..."

λασπωθηκες Μαγε?...

οοοοοοοοοοοοοοοχι....

χρησιμοποιησες την ασφαλη οδο.....

και η Κοπελα εμεινε μια.... Οπτασια.....

μεσα στα Ποιηματα!!!!

ΦΙΛΙ... καταχρηστικο!!!!!!!!!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

αγαπημενη μου μες τη λασπη ζω ενα με αυτην για αυτο δεν με ειδες ...
Πολλά χρόνια βουτηγμένα μες τη λάσπη φίλε
και για πρώτη μου φορά σε βλέπω απέναντι ήλιε
να μου γελάς το φως σου πάνω μου να κυλάς
μα να μην είσαι όπως μου λέγαν, να γερνάς.
Και εγώ στο φως να νοιώθω ακόμα ρε πιο μοναχός
να φτύνω ψέμα για να χτίσω ο τρελός
εκείνο το αύριο που σέρνει λάθη από το τώρα
και να γλιτώσω και καλά δεν βλέπω εγώ την ώρα.

~reflection~ είπε...

Λύτρωση...

ο ΦΟΒΟΣ της ΑΓΑΠΗΣ...

τι θελεις και μπλέκεις?...

ο Ηλιος παντα Ποιητικός
πως να ζεστανει μια καρδια
που αληθινα χτυπα στο στηθος του ποιητη?...

ΜΟΝΟ οταν το ποιημα γινει ΒΙΩΜΑ....

ψιλά γραμματα του συμβολαιου...

και το φιλι ακομη ψευδαισθητικο....

πως να το αφησω?...

πως???

με τι καρδια???...
σ'αυτα τα ματακια να αφησω ΦΙΛΙ
μεσα από την αναγνωση?...

Καληνυχτας ξορκι για Ονειρα Γλυκα...

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

αγαπημενη μου ονειρα γλυκα και να θυμασαι?τολμησε! τολμας?
για να μαθεις να μισεις
πρεπει ν αξερεις ν αγαπας
και για να παψεις να μισεις
πρεπι να τολμας να ερωτευεσαι...

Magia da Inês είπε...

。˛♥
Amigo,

Os sonhos e a poesia adoçam nossa vida.

Beijinhos.
Brasil
。˚ ˚ ˛✿♪♫♪
。˛♥

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Magia da Inês minha namorada sonhos, mas caro ... a poesia está em nossos corações beijos boa semana a partir de Grécia ...

maria gouma είπε...

εεετσι μην στεναχωριεσαι που τελειωσε χαμογελα επειδη συνεβη :)))) καλημερα! καλη εβδομαδα!!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

maria χαμογελω και προχωρω και πισω δεν κοιταζω..καλη εβδομαδα!!!

ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ ΜΑΓΟΥ.....

Μέσα στο δάσος κατοικώ

Κι έχω για συντροφιά μου

Νεράιδες των παραμυθιών

Φίλους τα ξωτικά μου…