ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ !

Με τη φωνή σου ταξιδέυω

πέρα στούς πέντε ωκεανούς

με τα τραγούδια σου γυρέυω

της μοναξιάς τους λυτρωμούς!!!


Δευτέρα, 8 Φεβρουαρίου 2010

Θάλασσα, στείλε κύματα
να πλύνω την πληγή μου
Πάρε το θρήνο μου μακριά
και σβήσε την οργή μου...


Του έρωτα η σαϊτιά
του Χάρου το φιλί
δεν ξέρω ποια λαβωματιά
πονάει πιο πολύ;


Πού μ' οδηγούν τα βήματα
και της καρδιά μου οι χτύποι
Μοιρολογίστρα στη χαρά
και γιορτινή στη λύπη…


Του έρωτα η σαϊτιά
του Χάρου το φιλί
δεν ξέρω ποια λαβωματιά
πονάει πιο πολύ;

6 σχόλια:

Katerina είπε...

Καλή εβδομάδα να έχεις Νικήτα!

Ανώνυμος είπε...

Πάντα η αλήθεια πονάει πιό πολύ....

NIKITAS είπε...

ΑΝΩΝΥΜΕ πονάει αλλα δεν μας αγγίζει ο πόνος.. φιλιά..

NIKITAS είπε...

Καλή έβδομάδα ΚΑΤΕΡΙΝΑ σε ευχαριστώ για τήν επίσκεψη την άλλη φορά θα βγάλω και καφέ..

Tonia είπε...

Από τους καλύτερους στίχους σου!
Καλημέρα

NIKITAS είπε...

καλημέρα! Τόνια μου...

ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ ΜΑΓΟΥ.....

Μέσα στο δάσος κατοικώ

Κι έχω για συντροφιά μου

Νεράιδες των παραμυθιών

Φίλους τα ξωτικά μου…