ΜΑΓΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ

Δευτέρα 2 Αυγούστου 2010

Μια αγάπη μια θάλασσα
κι ένα λαμπρό φεγγάρι
έχω εσένα αγκαλά
ψυχή μου και καμάρι..


μα το φεγγάρι χάθηκε
λες και το είχαν κλέψει
η πήγε σ άλλη γειτονιά
αλήτης για να παίξει…

και αν το δείτε ξαφνικά
απ το βουνό να βγαίνει
είναι γιατί του ζήτησα
στη γη να κατεβαίνει…


να ρίχνει κάπου μια μάτια
να δει τα δάκρυα μου
αφού σαν Άστρο έφυγες
και πήγες μακριά μου…


μα το φεγγάρι σαν χαθεί
διακόπτη αν κατεβάσει
όλη η μαγεία θα χαθεί
κι ο έρωτας στην πλάση…

20 σχόλια:

KOSTAS PAP είπε...

Καλημέρα Μάγε μου με τα όμορφα έμμετρα.

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Μια αγάπη μια θάλασσα
κι ένα λαμπρό φεγγάρι


Προς το παρόν εχω τα τρια...μου λειπει το ενα....για πες ποιο;;;;

~reflection~ είπε...

μα το φεγγάρι σαν χαθεί
διακόπτη αν κατεβάσει
όλη η μαγεία θα χαθεί
κι ο έρωτας στην πλάση…


Οι ερωτευμενοι επινοούν.....

Σ'αυτους λοιπόν εναποθέτω όλες τις ελπίδες μου...
εκεινοι παντα ξέρουν..
κι αν δεν γνωρίζουν συνειδητά, η Καρδιά παντα ξερει συνειδητα να δίνει συνέχειες εκεί που η Λογική υπογραφει το Τελος!...

kariatida62 είπε...

Aστα να πάνε... Μάγε με τα Φεγγάρια και τα Μισοφέγγαρα που φέρνουν βόλτες γύρω μας...!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Καλημερα Κωστα με τα ωραια λογια!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Αγαπημενη Ρικη ερχεται και το αλλο το νοιωθω σε λιγο θα σου χτυπησει την πορτα τοκ τοκ.

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

μαγισσα Κκια ποσους λοτους εδωσες στο φεγγαρι χθες και δεν βγηκε λεγε? που το αποπλανησες? μαζι σου ηταν το καταλαβα..

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

μαγισσα Κκια ποσους λοτους εδωσες στο φεγγαρι χθες και δεν βγηκε λεγε? που το αποπλανησες? μαζι σου ηταν το καταλαβα..

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

μαγισσα Κκια ποσους λοτους εδωσες στο φεγγαρι χθες και δεν βγηκε λεγε? που το αποπλανησες? μαζι σου ηταν το καταλαβα..

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Καρυ τελικα αυτο λεω κι εγω αστα να πανε αλλα μην κοιτας εσυ εκει στα ψηλα που τα βλεπεις ολα για καταβα παρακατω να δεις σκοταδι?

Wicca είπε...

Το έγραψα και στο ισιολόγιο με τις σταγόνες: Πολλά φεγγάρια χαθηκαν τελευταία. Νομίζω πρέπει να κάνουμε ανάκριση να βρούμε πού πάνε τα φεγγάρια που χάνονται από τον ουρανό μας.

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Μια ερώτηση μόνο. Όταν τα γράφεις τα τραγούδια σου τα απαγγέλεις φωναχτά ο ίδιος; Ρωτάω γιατί ζηλεύω την τεχνική σου στο μέτρο.
Μα δεν θα χαθεί το φεγγάρι Μάγε, αφού τούτα τα τραγούδια ζητά να ακούσει!!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

κυρια Ανακρίτρια ερχομαι απο εκει να δω τι ανακρισεις κανεις? με ποιον τροπο αποσπας ομολογιες?

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΕ φιλε μου καλε παντα τα τργουδαω στο φεγγαρι και βλεπω αντιδρασεις μα χθες η Κκια του ταισε λοτους κι εγω δεν το ειδα ετσι αυτο ηταν στα βουβα..

a pink dreamer είπε...

τελικα τι ειπαν τα ξωτικα σου για το παραμυθι μου; τους το διαβασες;

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

pink dreamer το βρηκαν υπεροχο και μου ειοαν να σου ζητησω να γραψεις και αλλο νεραιδα μου...

Niithadni είπε...

Η Σελήνη ερωτευμένη
Κρύφτηκε από τα άστρα
Από τον ήλιο πλανεμένη
Φλέγεται η ξελογιάστρα!

Τον συναντάει στα κρυφά
Οι δυο τους γίνονται ένα
Τα φιλιά τους τα βεγγαλικά
μια αστροφεγγένια ζωγραφιά!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Niithadni κι εγω καλως σε βρηκα τελικα ειδες τι ειναι ο ερωατας ? πηγη ζωης ...

http://mesaekso-catherine.blogspot.com/ είπε...

Αχ το ωραίο φεγγάρι πως μαγεύει και μεταμορφώνει τα πάντα!!!
Καλό βράδυ σου τρυφερέ Μάγε...

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

ευαισθητη μου Κατερινα αρκει να υπαεχει γιατι αν χαθει χαθηκαμε....δυο μερες ειχα να το δω ..καλημερα!

ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ ΜΑΓΟΥ.....

Μέσα στο δάσος κατοικώ

Κι έχω για συντροφιά μου

Νεράιδες των παραμυθιών

Φίλους τα ξωτικά μου…