ΜΑΓΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ

Πέμπτη 5 Αυγούστου 2010


Ένας ουρανός μ αστέρια
Μαγεμένος ουρανός
Σε κρατώ στα δυο μου χέρια
Ήρεμος και σιωπηλός…

Σ αυτή τη θάλασσα αστεριών
Έλουζες τα μαλλιά σου
Τα δυο σου χείλη φίλησα
Κι έχασες τη μιλιά σου…

είσαι σειρήνα η ξωτικό?
Αστέρι η φεγγάρι?
Νεράιδα του καλοκαιριού
Του ήλιου το καμάρι….


Την όψη σου σαν τη θωρώ
Χάνω τα λογικά μου
Νεράιδα των παραμυθιών
Αφέντρα και κυρα μου…

Τραγούδι εγώ έγραψα
Άγγελοι να στο πούνε
Όταν στο μισοσκόταδο
Τα μάτια σου θα δούνε….


Θα έρθει κι ο Απόλλωνας
Με τη χρυσή τη λύρα
Από τους δώδεκα θεούς
Απόψε άδεια πήρα..



19 σχόλια:

kariatida62 είπε...

Mωρέ πολλά μου τα λες και θα το παρω επάνω μου....χαχαχαχαχαχα!!!
κόψε κάτι!χαχαχαχα!!

a pink dreamer είπε...

πολυ γλυκοι στιχοι!
καλημερα!!!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

βρε ΚΑΡΥ ολα δικα σου τα θελεις ?
τι θα γινει με εσενα ειπαμε ριμες κανουμε ....

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

a pink dreamer καλη μου νεραιδα ειναι το βυσσινο γλυκο που εφαγα χθες το βραδι..

nik είπε...

Τυχερή εκείνη που της απευθύνεσαι, Μάγε!

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Άρα ανήκεις κι εσύ τους θεούς ε; Ή σε έχουν για να τους τραγουδάς και έτσι έχεις αποκτήσει την εύνοιά τους δίνοντας σου τις εμπνεύσεις;
Τραγούδα Μάγε μας.

~reflection~ είπε...

Να είχε κάθε νεράιδα έναν δικό της Μάγο!!!...
Τι υπεροχη εξέλιξη των παραμυθιών....

Αν γίνει μοιρασιά... εγω θελω τον Θεό Άρη προστάτη της αμφιλεγόμενης έλξης και έναν Μάγο που να αντέχει τους ιλιγγιώδης ελιγούς της Τρέλας του Ερωτα...


Υπεροχο Μαγε...
Κι ας το οικειοποιείται η Κάρυ...
θα μπορούσε να της ανήκει γιατι μπλέκει το θείο στοιχείο που η ίδια εμπνεει!....

φιλια... κυματακια...

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Virgo η τυχη ειναι η εμπνευση αυτο μου φτανει.. να εισαι καλα ..

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΕ μου οι θεοι εχουν και τους βοηθους τους ετσι κι εγω πηγαινα για θεος και με κοψανε στα θαυματα εμεινα τροβαδουρους του Απολλωνα καποια στιγμη θα σε φωναξω για να μου κανεις δευτερη...χα χα .να εισαι καλα φιλε μου καλε..

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Κκια νεραιδα η σειρηνα ? σειρηνα αφου σε ειδα να βγαινεις απ τα κυματα να σταζεις δροσια κι αρμυρα εσυ στη μοιρασια ξερεις τι θα παρεις το καλυτερο οσο για την Καρυ εποπτης της μπλοκοσφαιρας ειναι οτι θελει κανει ! ετσι αφεντικο?

Niithadni είπε...

Και είδα τον Απόλλωνα
Ναι σου ‘μοιαζε θαρρώ
Μα απ την Δάφνη τη νεράιδα
Του Θολώνει το μυαλό!

Κι έμεινα μόνη να λουστώ
Στη θάλασσα των αστεριών
Με το φεγγάρι κολυμπώ
στο μαγικό διάβα των ατραπών!

Μάγεψέ μας Μάγε!
Με εμπνέεις..να γράφω..έτσι απλά!
Δεν οικειοποιούμαι τίποτα!
Για να μην παρεξηγηθώ....

Wicca είπε...

Ήρθα κι εγώ μετά από την πρόσκλησή σου. Διάβασα την ερωτική απολογία. Έχω απορίες και είναι φυσικό γιατί είμαι στα πρώτα βήματα της μαγείας. θα χρειαστώ βοήθεια. Σήμερα σου έστειλα το πρώτο περιστέρι μου Μάγε μας. Περιμένω την απάντησή σου. Όμορφα τα λόγια σου και θέλω να μάθω κι εγώ το μυστικό που περνά από γενιά σε γενιά μάγων και μαγισσών.

apinkdreamer είπε...

μαγε, η φιλη μου melissa απο τον καναδα σε ευχαριστει για το υπεροχο ποιημα που της εγραψες πριν λιγο καιρο στο μπλογκ! της το μεταφρασα οσο πιο καλα μπορουσα!
που πηγε η σελιδα σου στο face book?

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Niithadni τι ειναι μεσα απο την καρδια μας και ειναι καλοπροαιρετο δεν εχει σκεψη για παρεξηγηση χαιρομαι που οταν μπαινεις εδω εχεις παντα εναν καλο λογο..

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Γουΐκα ειπαμ μου αρεσει πιο πολυ απο το αλλο το ειδα το περιστερι με το κλαδι ελιας στο ραμφος οσο για το μυστικο θα το βρεις στο βαθος της καρδιας σου σιγα σιγα θα μεγαλωσει σαν το μωρο υπομονη φιλη μου..

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

apinkdreamer να δωσεις πολους χαιρετισμους στη melissa αι φυσικα σε ευχαριστω πολυ για τη μεταφραση οσο για το φεις εχει μπει ενας ποντικος και μεχρι να τον πιασει η φακα θα μεινει για λιγο κλειστο ..σε λιγο θα ειναι παλι εκει ..

Wicca είπε...

Είχα μία υπόνοια ότι όλες οι απαντήσεις βρίσκονται μέσα μας. Σε ευχαριστώ για την επιβεβαίωση. Το περιστέρι επέστρεψε. Ευτυχώς γιατί είχα μία αγωνία, ήταν το αγαπημένο μου!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

αγαπητη γουικα εγω δεν καραταω τιποτα που δεν μου ανηκει... να το προσεχεις το περιστερι γιατι θα μου το ξαναστειλεις ειναι πολυτιμος συντροφος..

Ανώνυμος είπε...

Μάγε έχω την αίσθηση ότι ο έρωτας σε εμπνέει για να γράφεις και να μας μεταφέρεις τόσες εικόνες, τόσους ήχους, τόσες μυρωδιές!!! να είσαι καλά

ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ ΜΑΓΟΥ.....

Μέσα στο δάσος κατοικώ

Κι έχω για συντροφιά μου

Νεράιδες των παραμυθιών

Φίλους τα ξωτικά μου…