ΜΑΓΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ

Τρίτη 17 Αυγούστου 2010



Καταμεσής στο πέλαγος
Γοργόνα ταξιδεύει
Στης θάλασσας τη λησμονιά
Το λυτρωμό γυρεύει..


Έχει τον ήλιο στα μαλλιά
Στα μάτια δυο αστέρια
Κι από τα χείλη της πετούν
Κάτασπρα περιστέρια….

Μ αυτό το λάγνο το κορμί
Όλους τους σαγηνεύει
Και την αγάπη που έχασε
Να βρει ξανά γυρεύει…


Δεν είναι τέρας μυθικό
Την είδα σας το λέω
Την ερωτεύτηκα θαρρώ
Και σαν καράβι πλέω…


Δάκρυα χαράς συγκίνηση
Για εκείνη τη γοργόνα
Που όσα κι αν μου έκανε
Την αγαπάω ακόμα…


Έχει δυο μάτια γαλανά
Της θάλασσας καθρέφτης
Γι αυτά τα μάτια τα όμορφα
Εγώ θα γίνω κλέφτης…


Κουρσάρος με πειρατικό
Θαρθω να τα κουρσέψω
Γιατί να ζω χωρίς αυτά
Ούτε στιγμή θ αντέξω….

21 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

καλησπέρα Μάγε, στις γοργόνες της θάλασσας να χαρίσεις όμορφες λέξεις, γραμμένες σε λευκό χαρτί, όμοιο με τ' αφρισμένα κύματα της ψυχής σου, για να σε συντροφεύουν στο νου και στο ταξίδι το μακρινό κι επικίνδυνο της θύμησης, να είσαι καλά

Roadartist είπε...

η θάλασσα ..μαγεύει..

.........που ξέρεις μπορεί να υπάρχουν όλα αυτά τα μυθικά πλάσματα..

Βάσσια είπε...

Γοργόνες.... από τα πιο ελκυστικά πλάσματα της φαντασίας.

Εκείνη στο νερό κι εσύ στη γη. Αλλά μπορείς να την συναντήσεις ξανά, εσύ μπορείς να πατήσεις στη θάλασσα...

Καλό σου βράδυ
:-)

elena porcupine είπε...

Καλησπέρα!Δεν ξέρω τί να πρωτοδιαλέξω.Την έμπνευση του καλοκαιριού ή του χειμώνα!Τα πας τόσο καλά σε όλες τις εποχές!!!Να 'σαι καλά και να μας μαγεύεις!
Φιλιά πολλά!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

silena καλη μου νεραιδα στις γοργονες τις θαλασσες στις νεραιδες το δασος και στην αγαπη την αγαπη... κι εσυ να εισαι καλυτερα!

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Roadartist δεν σε ειχα ξαναδει να περνας απο εδω καλως σε βρηκα λοιπον και ναι υπαρχουν την ειδα τη γοργονα ...

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Βάσσια μου οχι μονο της φαντασιας θα ελεγα της μνημης της υπαρξης μας ολοκληρης...αυτα τα γεννηματα μας μεγαλωσαν αυτα υπαρχουν μεσα μας και που ξερεις καποια στιγμη και εμεις μπορει να αναφωνησουμε ζει η αγαπη μας?

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

porcupine γλυκο σκαντζοχοιρακι διαλεγεις οτι θελεις αυτο που ειναι πιο κοντα σου .. ο χειμωνας εχει χιονια το καλοκαιρι θαλασσα ... τα φιλια μου μαγικα οπως παντα ..

http://mesaekso-catherine.blogspot.com/ είπε...

"...που όσα κι αν μου έκανε την αγαπάω ακόμα..." τι αφοσιωμένος έρωτας, ζητούμενο για όλους!!!
Σε χαιρετώ Μάγε-ποιητή μου!!!

apinkdreamer είπε...

καλώς ήρθες μάγε!!!!βλέπω κι εσυ ασχολείσαι με γοργόνες τελευταια όπως κι εγω!!!!

Niithadni είπε...

Γοργόνα αφέντρα της γαλάζιας αιωνιότητας!
Μοιάζει της θάλασσας!
Μπορεί να είναι τρυφερή σαν τα κύματα που σβήνουν απαλά στα ακρογιάλια!
Και ξαφνικά να μεταμορφωθεί σε μια ανταριασμένη και φουρτουνιασμένη θάλασσα!
Απ’ τους γλάρους μαθαίνει τα μυστικά των κουρσάρων!
Δεν τη χωράει ο νους σου…. αλίμονο σ’ αυτόν που θα πλανευτεί! axaxxaax
Καλώς ήρθες Μάγε της θάλασσας….

Katerina είπε...

Καλώς ήρθες μάγε μου!
Ελπίζω να πέρασες όμορφα και να ξεκουράστηκες :)

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Catherine μου παντα μεσα μας υπαρχει ενα αν? ενα μηπως δεν καταλαβα καλα? μηπως εχω εκανει λαθος και ξερεις η συγχωρεση ειναι θεοσταλτη..

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

apinkdreamer νεραιδα της Ροδου ειδα πολλες γοργονες στο ταξιδι μου και ολες με το ιδιο παραπονο..

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Niithadni αλιμονο ομως και σ αυτον πουτ δεν αγαπησε που δεν πονεσε? αλιμονο και σ αυτον που δεν εχει κλαψει για μια αγαπη ...

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Katerina μου σε ειδα στο γραφειο να κοιτας απο το τζαμι και να χαμογελαςοι αναμνησεις ομως του καλοκαιριου κρατουν μεχρι το επομενο καλοκαιρι...τα φιλια μου οπως παντα μαγικα...

Ανώνυμος είπε...

Ωραίο

:))

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Coula μου αρεσει που σου αρεσε αλλα μη με κοιτας ετσι? γιατι θα ξαναγραψω..

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Μα ενας μάγος μόνο μια γοργόνα θα επέλεγε....

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Ε καλα τωρα Ρικη μου μονο εσυ θα το σκεφτοσουν αυτο!γραφε τωρα το νεο βιβλιο γιατι θελω συντροφια το χειμωνα...

Wicca είπε...

Όλη η μελαχγολία που βλέπεις μου λέει ότι έχεις καιρό να καθαρίσεις την κρυστάλλινη σφαίρα σου. Έχω μάθει νέο τρόπο σεληνοκάθαρσης. Αν ενδιαφέρεσαι...

ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ ΜΑΓΟΥ.....

Μέσα στο δάσος κατοικώ

Κι έχω για συντροφιά μου

Νεράιδες των παραμυθιών

Φίλους τα ξωτικά μου…