ΜΑΓΙΚΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ

Πέμπτη 19 Αυγούστου 2010

Δεν θέλω πια να ξανά δω
Τα μάτια σου να κλαίνε
Μόνο τραγούδια όμορφα
Τα χείλη σου να λένε…

Κι αν κάτι μου τα πλήγωσε
Αυτά τα μαύρα μάτια
Στην πύρινη ρομφαία μου
Θα κάνω εγώ κομμάτια…

Θέλω μονάχα να γελάς
Γεμάτη ευτυχία
Να λάμπουν τα ματάκια σου
Γλυκεία μου αμαρτία…

Διαβάζω αυτά τα μάτια σου
Μικρό μου καλοκαίρι
Κι αν νοιώσεις λίγη μοναξιά
Πιάσε με απ το χέρι…


Είναι σκληρό και άδικο
Κάποιος να είναι μόνος
Είναι βασανιστήριο
Κι αβάστακτος ο πόνος…


Δεν θέλω να το ξαναδώ
Αυτό το μαύρο δάκρυ
Που έτρεξε από μοναξιά
στού βλέφαρου την άκρη…


Μόνο γλυκά χαμόγελα
Στα μάτια να διαβάζω
Γι αυτά τα μάτια που αγαπώ
Και τη ζωή μου βάζω…

18 σχόλια:

elena porcupine είπε...

Όλοι αυτό θέλουμε γι΄αυτούς που αγαπάμε.Να μη δούμε τη λύπη στο πρόσωπό τους κι ούτε ένα δάκρυ στην άκρη των ματιών τους!
Το θέμα είναι να το καταφέρουμε...Μπορούμε?
Απογευματικνή καλησπέρα!

Unknown είπε...

Μάγε!!!Μάγε!! Καλησπέρα!!!

Ολονών τα μάτια ας είναι λαμπερά
ας είναι ευτυχισμένα,
το δάκρυ το πικρό ποτέ να μην κυλήσει
ο θεός σε όλους το χαμόγελο ας μας χαρίσει.

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Μαγε ήρθαμε στα ίσα μας:
"Γι αυτά τα μάτια που αγαπώ
Και τη ζωή μου βάζω…"
Ετσι μπράβο με τα τραγούδια σου γεμιζει ο χώρος Μάγε.
Καλό είναι το άλλο μαραφέτι το Facebook αλλά εδώ νιώθω πιο πολύ σαν σε σπίτι μου.

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

porcupine γλυκο σκαντζοχοιρακι μπορουμε τουλαχιστον να προσπαθουμε...

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

angel καλη μου απο το στομα σου και στου θεου τ αυτι...αλλα εκεινος βλεπει και δεν το μπορει το αδικο...

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΕ ΜΟΥ καλο και το αλλο μαραφετι εκει γνωρισα πολους φιλους και εναν εχθρο αλλα ναι εδω μπορεις να εκφραστεις ελυθερα να γραψεις ολοκληρη τη σκεψη σου και θυμασαι σου ειπα δεν το χαλασα το καλοκαιρι το εφτιαξα να εισαι καλα φιλε..

Roadartist είπε...

Σκληρό και άδικο Μάγε, μα πολλοί είναι μόνοι τους εκεί έξω.. μη σου πω οι περισσότεροι..

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Roadartist εχεις δικιο και εμεις εκει εξω ειμαστε και μπορει και μονοι ειναι ομως αδικο καποιος να ειναι μονος πολυ αδικο ..ηρθα στο μπλοκ σου αλλα δεν ειχε λιστα με αναγνωστες ?

Ανώνυμος είπε...

Πολύ δοτικό!

καλημέραααααααα

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Coula αρχιζει και μ αρεσει που σου αρεσει καλημερα!

Βάσσια είπε...

Καλημέρα Μάγε :-)

με χαμόγελο και ανοιγοκλείνοντας τα μάτια, από ευτυχία, αυτήν που βλέπουμε στα μάτια του άλλου.. δίπλα μας.

next_day είπε...

μάγε μου,
μαγικά τα λόγια σου....
Είναι υπέροχο να μπορείς να πραγματοποιήσεις όλα όσα περιγράφεις...
Σε φιλώ γλυκά!

Ανώνυμος είπε...

γλυκές ευχές, δύσκολες αλλά όχι αδύνατες, το θέλω όταν είναι πραγματικό ... γίνεται μπορώ και αυτό με τη σειρά του γίνεται πραγματικό!!! Καλό απόγευμα από μένα :)

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

ΒΑΣΙΑ καλη μου φιλη οταν χαμογελαμε τα ματια μας λαμπουν ακομα κι αν ειναι μαυρα μελαγχολικα ...χαμογελα χαμογελα γιατι η ζωη ειναι μια τρελα..

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

next_day με χαρα σε ξαναβλεπω ειναι μαγικο να εχεις φιλους καλους..

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

silena καλη μου νεραιδα εχεις τη δυναμη να με πειθεις παντα ..

~reflection~ είπε...

Μάγε,
αν δεν έρθει η βροχή στα μάτια,
πώς θα διαιωνίσουμε την υγρασία της Ψυχής?....

Ξέρεις πώς θρέφονται τα Όνειρα?..
με νωπή σταλαγματιά σώματος που λύγισε στο χρόνο της εκλογίκευσης!!!..

εκει που όλα γίνονται δάκρυ και ρευστοποίηση της Τρέλας...

εκεί που κλαις από πόνο κι όμως συνειδητοποιείς ότι όλα γίνονται για ένα Ιερό σκοπό...
για να πας παρακάτω
και ν'αγγίξεις τον Δικό σου Προσωπικό Μύθο...

τα φιλιά μου... αλμυρά δάκρυα διψασμενης διαδρομής προς....

προς?...

αφήνω στο χέρι της καρδιάς σου να συμπληρώσει την παραμυθική διαδρομή!.....

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

Αγαπημενη μου Κακια με μεγαλη χαρα βλεπω πως γυρισες ειμαι σιγουρος οτι περασες πολυ καλα γιατι η συντροφια που εστειλα ηταν παντα εκει ναι το χερι γραφει ακομα κι ενα δαχτυλο μπορει να γραφει αρκει να ειναι ενωμενο με την καρδια ...

ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ ΜΑΓΟΥ.....

Μέσα στο δάσος κατοικώ

Κι έχω για συντροφιά μου

Νεράιδες των παραμυθιών

Φίλους τα ξωτικά μου…